In English  Suomeksi  Auf Deutsch  По-русски

Kohalik võim

Turism

Kõnniteed ristmikel mugavaks

Täname kaasalöömise eest. Teie vastuste abil sai koostatud tööde pingirivi ja suve jooksul langetatakse äärekivid 43 ülekäigul.
Täpsemalt: http://bit.ly/1SKe388

*****
Head kaaslinlased!

Tartu kaasava eelarve hääletusel oktoobris 2014 valisite üheks selle aasta võiduideeks „Kõnniteed ristmikel mugavaks“ ehk kõnniteeservade allalaskmise ülekäigukohtadel ja ristmikel, et mugav oleks liigelda nii jalgrataste, lapsevankrite kui ka ratastoolidega. Selleks on 2015. aasta eelarves ette nähtud 70 000 eurot ja tööd loodame suve jooksul ära teha.

Kõnniteeservasid oleme korrastanud ka eelnevatel aastatel, 2014. aastal kulus selleks 25 000 eurot. Tänu kaasavale eelarvele saab sel aastal märkimisväärselt rohkem teha. Siiski ei saa selle summa eest lahendada kogu linna kõnniteede äärekivide probleeme, sest see töö on üpris kallis. Näiteks tuleb paljudele ristmikele paigaldada ka reljeefsed kivid vaegnägijatele, et ka neil oleks ohutu sõiduteed ületada. Kui palju ristmikke ja ülekäigukohti saab sel aastal korda teha, selgub pärast seda, kui riigihankega on leitud tööde tegija. Anname sellest teile kindlasti teada.

Oleme kogunud informatsiooni kõige probleemsematest ülekäigukohtadest mitmetest allikatest. Palume ka teilt tähelepanekuid ja viiteid, millistel ülekäigukohad vajaksid esmajärjekorras korrastamist. Kasutame teilt saadud informatsiooni tööde planeerimisel. Infot võib anda ka Tartu heakorratelefonile (tel 1789 või e-aadress 1789@tartu.ee) kuni 6. aprillini.

Mõningaid näiteid tehtud töödest vaata siit.

Tänuga
Tartu Linnavalitsus

Millistel ülekäigukohtadel tuleks kõnnitee äärekivid alla lasta?

Lisa oma sissekanne

14/04/15 11:53
Toomas

Põhja puiestee ja Jaama tänava ristmik, kulgemisel Jaama tänava sihis, sh ka kahe sõidusuuna vahelise ohtussaare servad.

Narva mnt ja Peetri tänava ristmikul, kulgemisel piki Peetri tn sihti, sh ka kahe sõidusuuna vahelise ohutussaare servad.
07/04/15 10:53
Tiina

Kõnnitee serv tuleks kindlasti madalaks teha Miina Härma kooli ees oleval ülekäigu rajal. Kuna täpselt ülekäigu raja juures on teeserv väga kõrge, siis käivad nii koolilapsed kui ka nt lapsekärudega emad pidevalt vales kohas üle tee - kas kooli sissesõidu või EÜS-i sissesõidu tee juures. Lapsed vahest ise ei märkagi, et nad vales kohas teed ületavad.
05/04/15 13:03
Mihkel

Kui tulla Sõpruse silla alt läbi ja edasi mööda pargiteed suunaga Rimi poole, siis silla pealesõidu teega ristudes on kõrge äärekivi ja teiselpool järsk ülestõus.
Rimi eest läbi ja ristudes Rebase tänavaga on ühelpool enamvähem korralik aga teiselpool on kõrge äärekivi.
Samuti on kõrge äärekivi Vaba ja Nõva ristmikul Nõva kõnniteele minekul.

04/04/15 22:03
berit

tiigi 57 lähedal olev ülekäigurada, raudtee esine ülekäigukoht (sõiduteede vaheline), pepleri ühiselamu ees olev ülekäigurada.
04/04/15 16:28
Liili

Soinaste tänav
03/04/15 18:17
Anneli

Soinaste tänava kõnniteede ristumised kõrvalteedega.
03/04/15 17:37
Ed

Riia tn. tervikuna!
03/04/15 15:40
re

Riia-Kastani ristist Kuperjanovi tänavale rattaga sõita on ekstreemselt tüütu.
03/04/15 13:41
Terje

1) Turu - Tehase tn ülekäigu jõepoolne teeserv
2)Täiesti loogikavaba on sõita Ihaste poolt mööda Ihaste tee kergliiklusteed ja üritada vasakpööret tehes jõuda kanali äärt pidi kulgevale teele. A Le Coqi spordihoone parklasse viiva sissesõidutee juures vahepeal kergliiklusteed ei ole ja siis algab see uuesti kõrge äärekiviga.
03/04/15 12:44
Kata

Mõned kivid teel Prismasse Turu tänava poolt tulles on üsna kõrged. Samuti Riia-Lunini, lastehaigla poole minnes on üsna künklik.
03/04/15 11:35
marge

Naerumaa lasteaia poolt tuleva tee üleminek Tiigi tänavalt Vamnemuise parki. Tiigi ja Kastani nurga üleminekud.
03/04/15 10:51
Gleb

Rebase Rimilt Espaki juurde.
03/04/15 10:41
S.

Kindlasti peale Kabeli bussipeatust keskklinna suunas mõlemal pool teed.
03/04/15 06:32
Luule

Tähe-Vaba nurk, ülekäigurada seal pole, kas siis kvalifitseerub nurinaks? autoteed seal muudmoodi ületada ei saa. Selliseid ristmikke on Karlovas mitmeid
03/04/15 02:34
Inga

1) Kõrveküla-Tartu mnt ja Narva mnt ristmiku ülekäigu äärekivid.

2) Akadeemia ja Tiigi tänav. Raamatukogu poolne nurk.

3) Akadeemia tänavat pidi Vanemuise tänava poole minna erinevad kohad sel lõigul. Raamatukogu poolne teepool.
02/04/15 23:32
J.

Roopa tn ülekäigurada Kraavi bussipeatuse juures! Kuna autode sõidukiirus on Roopa tänaval tihti väga suur, siis lapsevankri ja rattaga võiks olla vähemalt äärekivist ülepääsemine muretu.
02/04/15 23:25
Maris

Pepleri ja Vanemuise ristis Pepleri ühika poolne nurk
02/04/15 22:46
Valeria

Tartus Tiigi Akadeemia nurk. Kui tulla ülikooli raamatukogu poolt mööda tiigi tänavat ja akadeemia tänavani jõuda siis rattaga sõites on seal 2 halba sõidu kohta.
Üks on kohe pärast raamatukogu hoone nurka. On madalam koht kõrgel äärekivil aga see on praegsuel ajal lombiga kaetud alati ja suvel on seal selline süvend väike... niiet kui rattaga tahta sujuvalt sõits, peaks sõitma alati murule ja sealt käid rattaga läbi sellest ebamugavast lohust.
sama tänavat mööda edasi on Akadeemia 4, sealt ka edasi kõndida on elumaja Tiigi tänav 6 ja selle peaaegu poe läheduses on selline kõrge aste üles kõnniteel... Rattaga on sealt jube ebamugav nii üles kui alla minna.
02/04/15 22:10
Anna

Pria juures ülekäigurada (Narva mnt)
02/04/15 21:47
Piret

Laia tn üleminek Rüütli tänavalt, kui see juba tehtud pole ja Kastani tn Kuperjanovi ja riia tn vaheline osa.
02/04/15 20:33
Erki

Tamme pst allee kõnnitee äärekivid Väike-Kaare tänavaga ristumisel. Seal sõidab palju lapsi jalgrattaga ning see tänavale nö kukkumine on pigem ohtlik. Lisaks on ka Tamme staadionil halvad äärekivid
02/04/15 19:55
Kairi

Tiigi tänav, Kastani tänav.l
02/04/15 17:45
Jaana

Võru-Kabeli tänava rist.
Võru tänava Maximast välja sõites (raudteee poolt), siis Võru tänava äärse kõnnitee servad puuduvad üldse- on katkine asfalti serv.
02/04/15 17:24
Leena

Annelinna mänguväljakul, Mōisavahe tn, on kõik äärekivid kõnniteel kõrged. Ebameeldiv liikuda nii ratta kui ka vankriga.
02/04/15 16:44
Juku

Palun kõikidesse tulevastele projektidele teha kohustuslikuks kõnniteeservade allalaskmine.
02/04/15 16:32
Triin

Raatuse tänava ja Pika tänava ristist edasi suunaga Eedeni poole on kõik äärekivid vasakul kõnniteel kõrged. Ebameeldiv liikuda nii ratta kui ka vankriga.
02/04/15 16:29

Roosi tänavat mööda ülesse liikudes Puiestee tänavale, on Jaama tänava ülekäigurada võimatu ületada. Sinna jäävad kinni vankri esimesed rattad ja siis ei saa kohalt minema.
02/04/15 16:20
Kadri

Tõnissoni tänaval, EÜSi ees oleva ülekäiguraja äärekivi on kole kõrge, sealt ei saa vanem inimene ka omil jalgel alla-üles.
02/04/15 16:18
Kerg Käru

Karete Konsumi ülekäik on kohutavas seisukorras.
02/04/15 16:02
Kersti Kinks

Soinaste tänava kõnnitee äärekivid on väga kõrged ega ole liigeldavad ei rattaga ega käruga, ratastoolist rääkimata!